Panduan Mulakan Bisnes Burger

Tips Bisnes Burger


Tips Bisnes Burger. Jika anda baru nak memulakan perniagaan burger atau pun sudah menjadi rutin anda setiap hari berniaga burger. Tapi tips ini lebih kepada anda yang baru nak bertapak sebagai usahawan burger yang berjaya. Di Malaysia, ramai yang mengemari makanan ini dan peluang anda untuk mencari pendapatan tambahan. Tapi kena ada ilmu yang betul baru menjadi perniagaan anda itu. Ilmu dalam Panduan Bisnes Burger ini boleh menolong anda berjaya..

Tips Bisnes Burger

Tips Bisnes Burger


Selain anda memiliki rujukan tersebut, admin kongsikan beberapa tips atau perkara penting sebelum anda melangkah maju ke depan dengan yakin untuk memajukan bisnes burger..

Satu, belajar buat burger dengan betul

Pasti anda ingat buat burger senang saja, kan. Goreng burger, ada roti, bawang, sos dan mayonis sudah siap untuk dihidangkan kepada pelanggan. Disebabkan fikiran sedemikian ramai yang gagal dalam bisnes tersebut. Jadi, nak berniaga, belajar betul-betul buat burger yang sedap..

Dua, harga burger

Ada sesetengah penjual burger mengenakan harga burger biasa yang tidak munasabah. Gerai biasa saja dan burger pun biasa tapi harganya mahal tidak setimpal dengan kualitinya. Jadi,untuk permulaan jual dengan harga yang berpatutan..

Tiga, nama yang unik

macam biasa, nama kedai unik atau nama burger unik pastinya menjadi tarikan kepada pelanggan. Lebih-lebih lagi burger anda sedap dimakan. Pastinya akan menjadi viral di laman-laman sosial. Jadi, fikirkan nama unik untuk kedai anda sebelum beroperasi..

Empat, cara promosi

Yang ini memang penting untuk perkembangan bisnes anda. Promosi habis-habisan perniagaan anda di mana-mana. Seperti di Twitter, FBpage, google +, instagram. Anda kena pandai itu semua. Tidak pandai ? Anda boleh rujuk Panduan FBpage ini..

Lima, cara layan pelanggan

Pastikan senyum anda 24 jam..huhu. Layan pelanggan anda seperti anda layan sahabat baik anda. Jangan buat muka ketat saja, kalau macam ini pelanggan pun lari. Jadi, hargai setiap pelanggan yang membeli..

Ini antara tips yang dapat dikongsikan, mahu tahu lebih info burger, boleh ke halaman Panduan Bisnes Burger ini..

Tips Bisnes Burger



Kelebihan Panduan Menjual Burger


Alang-alang sudah menyebut panduan tersebut, admin kongsikan sedikit kelebihan isi kandungan rujukan tersebut untuk anda yang berminat memulakan perniagaan tersebut. Antaranya..


  • 4 langkah yang perlu anda ambil sebagai persiapan sebelum membeli alatan stall burger anda
  • Jadual lengkap apakah peralatan yang perlu ada dalam bisnes burger anda
  • 7 ciri-ciri aspek kebersihan stall yang perlu anda titik-beratkan bagi menjamin kualiti kebersihan dan kesihatan pekerja serta para pelanggan anda
  • 8 tips untuk membersihkan peralatan bisnes burger anda dengan mudah dan cepat
  • 4 jenis lokasi yang WAJIB anda elakkan untuk anda berniaga burger
  • Cara-cara mengawal dan mengelakkan sebarang serangga atau haiwan perosak yang boleh mengancam kebersihan stall burger anda
  • Penerangan 5 bidang kritikal aspek yang perlu anda terapkan pada setiap pekerja anda ketika melatih mereka agar bisnes burger anda masih mampu bergerak dan menjana pendapatan dengan sendirinya tanpa perlu kehadiran anda
  • Pembongkaran 7 pantang-larang dalam bisnes burger yang perlu anda elakkan bagi menjamin kelangsungan perniagaan anda
Sebahagian yang terdapat dalam rujukan tersebut. Jika anda belajar semua dan praktikkan dengan konsisten. In Sha Allah pintu rezeki anda terbuka luas. Bagaimana nak dapatkan rujukan tersebut ? Anda boleh ke halaman Panduan Bisnes Burger ini..

0 Komentar untuk "Tips Bisnes Burger"

Back To Top