Panduan Mulakan Bisnes Burger

Review Ebook Bisnes Burger


Review Ebook Bisnes Burger. Anda yang tengah mencari maklumat dan info tentang perniagaan burger, melalui halaman ini admin nak kongsikan satu panduan dan sedikit Review Panduan Bisnes Burger untuk anda memulakan menjual burger di tempat keinginan anda. Panduan ini dalam bentuk ebook dan ianya mudah untuk anda membacanya di mana-mana. Ebook ini noleh dibaca di smartphone, ipad, komputer dan sebagainya..

Review Ebook Bisnes Burger

Review Ebook Bisnes Burger


Terlebih dahulu kita mengenali penulis ebook ini iaitu Tuan Afiq. Mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy..

Alhamdulillah, sepanjang penglibatannya dalam bidang kulinari, beliau telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li..


Kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat..

Sedikit info Tuan Afiq..


Berminat Dengan Bisnes Burger

Disebabkan ramai yang berminat untuk berniaga burger tapi ramai yang tidak tahu cara betul. Maka, terhasil Panduan Bisnes Burger ini. Barangkali ramai yang berminat tapi ada ketakutan dalam diri tentang permasalahannya seperti..


  1. Macam mana nak bermula dan apakah LANGKAH PERTAMA yang perlu anda lakukan untuk memulakan bisnes burger dengan betul dan lumayan
  2. Anda tercari-cari Sifu atau Tok Guru yang boleh membimbing anda langkah-demi-langkah untuk memulakan dan mengembangkan lagi bisnes burger anda
  3. Anda sebelum ni tiada ilmu untuk berniaga terutama sekali berniaga burger. Anda sendiri sedar, apa-apa mesti dimulakan dengan ilmu terlebih dahulu jika ingin memulakan sebarang perniagaan
  4. Untung ke bisnes burger ni? Ada orang kata untung kecil. Tapi bagaimana nak tingkatkan keuntungan daripada bisnes burger ini?
  5. Berapa modal yang perlu dilaburkan untuk permulaan? Apakah terdapat cara dan teknik untuk mengurangkan kos?

Dan pelbagai lagi permasalahan yang tidak disebut di sini..

Review Ebook Bisnes Burger



Panduan Bisnes Burger


Jika anda betul-betul nak berniaga burger dan mengatasi permasalahan tersebut, dengan panduan ini. In Sha Allah akan dapat membantu anda berjaya dengan perniagaan burger. Banyak kelebihan membaca rujukan tersebut, antaranya..
 
  • 4 langkah yang perlu anda ambil sebagai persiapan sebelum membeli alatan stall burger anda
  • Jadual lengkap apakah peralatan yang perlu ada dalam bisnes burger anda
  • 7 ciri-ciri aspek kebersihan stall yang perlu anda titik-beratkan bagi menjamin kualiti kebersihan dan kesihatan pekerja serta para pelanggan anda
  • 8 tips untuk membersihkan peralatan bisnes burger anda dengan mudah dan cepat
  • 4 jenis lokasi yang WAJIB anda elakkan untuk anda berniaga burger
  • Penerangan jelas mengenai bisnes burger jenis Perusahaan Sendiri VS Francais. Mana satu pilihan yang lebih TEPAT?
  • Pendedahan 3 strategi ‘SUPER-POWERFUL’ yang wajib anda lakukan untuk mencapai pendapatan 5 angka setiap bulan daripada bisnes burger anda
Dan pelbagai lagi kelebihan rujukan tersebut..

Testimoni Bisnes Burger

Ini antara mereka yang telah membacanya dan memberi maklum balas positif berkaitan rujukan tersebut. Perkongsian testimoni ini diambil melalui halaman panduan tersebut..

Syabas kepada saudara Afiq Dato’ Rusly kerana telah berjaya menerbitkan ebook "Panduan Jana 5 Angka Sebulan Dengan Bisnes Burger" dan saya tidak pernah jumpa panduan yang hebat seperti ini.
Saya sangat sarankan pada anda untuk memiliki ebook terhebat ini. Kandungannya dipenuhi dengan rahsia ekslusif yang membongkar satu persatu, langkah demi langkah yang perlu anda praktikkan untuk 'menemui jalan mudah' dalam mengharungi cabaran hebat dunia burger. Informasi dan panduan ini sangat bernilai kerana ia adalah berdasarkan pengalaman sebenar dan juga hasil daripada kajian terperinci yang telah beliau jalankan.

Saya praktikkan semua tips-tips yang terkandung dalam ebook ini dan hasilnya satu pengalaman yang diluar jangkaan. Bisnes saya mula berubah dan pendapatan gerai burger kami melonjak berkali-kali ganda.

Hasilnya, kini kami mampu untuk membuka ‘Fast Casual Restoran’ kami sendiri dengan mengangkat burger sebagai produk utama. Ini semua adalah dari ilmu yang kami aplikasikan ke dalam bisnes pertama kami dahulu dengan membuka gerai di tepi jalan.

Hasil dari keuntungan menjual burger di tepi jalan inilah yang membolehkan saya mendirikan rumah tangga dan mampu untuk membuka restoran kami sendiri yang bernilai lebih dari RM100K. Saya benar-benar puas!

Idea-idea hebat Afiq Dato’ Rusly ini betul-betul telah mengubah 360˚ kehidupan kami sekarang. Ia benar-benar superb untuk dipelajari!

Ikhlas,

Fazlizam

FAZLIZAM BIN ABAS,
CEO,
RESTORAN LOVEATS
www.facebook.com/LoveatsKitchen

Okey, pasti anda sudah baca, kan. Ini hanya sedikit review yang dapat dikongsikan untuk anda. Sama ada anda hendak mendalami ilmu dan skill dalam perniagaan tersebut, ia terpulang pada anda. Jika berminat, boleh ke halaman Panduan Bisnes Burger ini..
 
0 Komentar untuk "Review Ebook Bisnes Burger"

Back To Top