Panduan Mulakan Bisnes Burger

5 Manfaat Bisnes Burger Tepi Jalan


5 Manfaat Bisnes Burger Tepi Jalan. Di mana-mana kita melihat orang berniaga burger ditepi jalan terutama jalan UTAMA. Maksudnya jalan yang selalu dilalui orang ramai sama ada pergi balik kerja, shopping dan sebagainya. Ia bagaikan rutin masyarakat Malaysia untuk mencari pendapatan sampingan atau utama. Selain lokasi srategi di tepi jalan, melalui Panduan Bisnes Burger, ada beberapa lagi pilihan lokasi yang sesuai berniaga burger tapi anda kena baca panduan tersebut..

5 Manfaat Bisnes Burger Tepi Jalan

5 Manfaat Bisnes Burger Tepi Jalan


Anda pastinya selalu melihat gerai burger berhampiran dengan rumah, ada di antaranya adalah kawan anda. Dan anda adalah pelanggan setia mereka setiap malam..huhu. Jadi, di halaman ini, admin nak kongsikan apa kelebihan berniaga burger tepi jalan..

Satu, modal tidak tinggi

Modal untuk berniaga tidak mahal, anda boleh menyewa kedai burger dengan bayaran harian atau bulanan. Kalau gerai sendiri lagi bagus dan kos bahan-bahan mentah memang rendah. Boleh rujuk artikel Modal Bisnes Burger ini..

Dua, tak perlu upah pekerja

Maksudnya anda tidak memerlukan pekerja yang ramai. Cukup anda seorang dan seorang lagi pembantu, boleh katakan 2 orang sudah cukup. Jadi, keuntungan dapat dibahagikan dengan lebih besar..

Tiga, boleh berniaga secara sambilan atau sepenuh masa

Oleh sebab ianya milik anda sendiri, anda boleh boleh pilih nak berniaga secara sambilan atau fulltime. Jika anda bekerja makan gaji, ianya tidak menganggu kerja anda. Anda boleh berniaga selepas waktu bekerja..

Empat, pendapatan yang berterusan

Boleh juga dipanggil pendapatan pasif. Gerai burger yang memang milik anda, untuk menjana pendapatan pasif, anda boleh upah pekerja dan keuntungan dari bisnes tersebut setiap hari diperolehi oleh anda..

Lima, waktu berniaga yang singkat

Biasanya permulaan buka gerai pukul 8.00 malam dan berakhir sekitar 12.00 tengah malam. Tapi ia bergantung pada anda sendiri, bila-bila masa boleh tutup perniagaannya..

Okey, ini antara manfaat yang boleh dikongsikan untuk anda yang ingin berniaga burger di tepi jalan..


5 Manfaat Bisnes Burger Tepi Jalan

Selain itu..

Banyak lagi yang perlu dipelajari untuk menjadikan bisnes burger anda berjaya. Seperti teknik buat burger, cara promosi, resepi burger dan sebagainya. Jika anda ingin belajari ilmu tentang perniagaan ini, admin syorkan anda klik pautan yang diberikan..


 
0 Komentar untuk "5 Manfaat Bisnes Burger Tepi Jalan"

Back To Top